emmaasamuelsson

Alla inlägg under april 2012

Av Emma Samuelsson - 30 april 2012 23:34

Har varit vid Stefan och Helen hela dagen så har inte hunnit blogga.Ridit titaio och det gick, sådär. Hon var busig och blev avkastad.Hon stegrade,bockade och var inne i sin egna lilla värld ;) Cute girl!! Sen grillade vi och hade trevlig Valborg :)Underbara människor :) pappa ska fixa en sak på datorn så bloggar från mobilen, så det kommer aktivare typ, inlägg bara det är klart :) Höres sen !

Av Emma Samuelsson - 30 april 2012 10:57

God morgon everyone! 

Ingen skola idag eller imorgon efter som att det är valborg  

Trodligt vis så ska jag nog inte på någon "Maj brasa" idag. Vet inte varför men åhj! Tråkigt egentligen!?  

Men det roliga är ju att man kan vara med sina vänner och snacka, vara med varandra och hitta på något där bara! 

Men jag har chans för att göra det annars också. Men det är fett kul på ett sätt att åka dit med ahja.. 


 Sen skulle det tydligen inte vara någon maj brasa i hulån där jag alltid är så större risk att jag inte åker ..                                                                           vi kör dagens låt direkt hoooooooney'! 

 


Av Emma Samuelsson - 30 april 2012 00:03

kommer en liten video om things bara !
 

Av Emma Samuelsson - 29 april 2012 21:06

Asså!!! Elyar fox, in my heart  

Så söt,snygg, underbar röst älskar hans skratt! inget dåligt med denna kille :-*  

 



Av Emma Samuelsson - 29 april 2012 21:02

Det blev pizza istället för grillat för fanns typ inge kött att köpa xd men lika gött ungefär  

Kort inlägg men kommer massa andra / annat inlägg efter så tjao.  

Av Emma Samuelsson - 29 april 2012 17:48

yeeeeyyy nu är statistiken uppe i högre en "7" ?

39 en så länge   Love you all! 

Ridningen gick sådär men bra för min taktik ;) hon var lite busig och så vidare. Love you enis <3

Årkar inte berätta om det. Har bilder och filmer men dom kommer "isåfall" upp ikväll   HAPPY FACE  

Ska grilla idag, ennu en gång. Love that ! Forever alone in the dark! ''''' Meeeenn måååååååsttteee och ska till " vad fan heter hon och han nu igen ? en heter iallafall titaio, tror det är den andra men har ingenaning!

Skikiit sammu! Åker dit lite senare tror jag   Men hörs! 

 

Av Emma Samuelsson - 29 april 2012 11:36

Ska äta frukost. Fixa mig. Sen drar jag tilll ponnysarna   

Seee yoou again later ! ?

Av Emma Samuelsson - 29 april 2012 11:25

MÅSTE" göra ett inlägg nu på morgonen, annars är det slut på allt   Mr saxobeat..

Åker och rider lilla titaio eller vad hon nu hette, kanske var den andra lillen men skit samma ! 

Någon som vill följa och rida den andra lillen ? En enkel han är lite mindre en den andra! ?                                              Jag, dennis och Rasmus gick och la oss vid typ 5 imorse xd eller dom gjorde. Jag gick och sov vid typ halv 1 men vid 4 väckte Rasmus mig och frågade om dennis sov!? men daaaa rasmus! Det kan du väl kolla   

Men sen somnade alla 3 ennu en gång. Pappa var med fredrik till faster piga igår så han sov där inatt men nu är han hemma och "vilar" xd  

Men as fint väder idag så snitar med mig Dennis och Rasmus till titao och den andra tror jag  

Ses later guuyss!   



Ovido - Quiz & Flashcards