emmaasamuelsson

Alla inlägg under juni 2012

Av Emma Samuelsson - 29 juni 2012 14:39

Byter till blogspot nu. Kommer ha kvar denna blogg ifall jag ångrar mig vilket jag inte kommer göra. Kommer finnas kvar på samma videofyme! Fortsätt följa min blogg på blogspot. 

http://emmassamuelsson.blogspot.se/ 

 

Av Emma Samuelsson - 29 juni 2012 12:01

 

Av Emma Samuelsson - 29 juni 2012 11:21

det jag skrev om igår är mycket bättre. Så snacka/fråga inte om det!

Knubbe vilar idag. Kanske kvälls skritt tur runt där jag red igår bara. 

idag drar vi på pepec cup i vansbro och kollar på när brorsan spelar med järna pojkar, niice. Ska faktist bli SK*TA kul!

Nu sitter jag hemma själv,dennis och pappa är i nås, dennis ska klippa sig. Dom kommer hem snart. Men jag sitter iallafall hemma men mina 2 små knasiga katter. vi hörs sen, kommer video blogg!

   Random bild på david villa!

Av Emma Samuelsson - 28 juni 2012 23:21

F*n, kommer inte skriva vad det var nå... nu ska jag inte blogga mer.. godnatt-!

Av Emma Samuelsson - 28 juni 2012 23:11

värkligen värkligen!! gissa vad? Gissa rätt och du får en FEEEEEEEEEEEET länkning! 

maybe..

 

Av Emma Samuelsson - 28 juni 2012 22:36

dålig uppdatering. Har typ varit borta hela dan, inte vart hemma. Tog en liten skritt tur med Pappa och lille kevin. Kevin red med syrran också, söt! Ses imorrn, har inge lust å blogga, inge bra humör..

 

Ovido - Quiz & Flashcards