emmaasamuelsson

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2012

Knubbajs

Av Emma Samuelsson - 18 oktober 2012 21:36

Rubriken blev la som den blev.. haha^^

Sara, helen & jag var ut på en liten tur idag igen. Gracie var nog sjuk så hon kom inte.

Alla ponnyer var duktiga. Nöjda.

imorgon blire la hoppning då.

Ska försöka uppfatera lite mer ikväll. Sitter just nu & bloggar & snackar med Maja (y) 

seyah!

 

 
 
Ingen bild

Gracie

23 oktober 2012 15:41

Förlåt att jag inte kom... Vart sjuk som du trodde :c ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Samuelsson - 21 april 2013 20:58

http://emmaassamuelsson.blogg.se/ http://emmaassamuelsson.blogg.se/ http://emmaassamuelsson.blogg.se/    Hejdå... syns där ;-) ...

Av Emma Samuelsson - 21 april 2013 18:11


Andrea sov här inatt, vi sov inne i den underbart sköna husvagnen.. Vi gick på promenad med Tityo & Tyrone igår kväll.  Imorse gick vi också promenad med dom. Sötisarna! Sen åkte vi till Knubbe. Jag jobbade han barbacka på åkern, medans Andrea lå...

Av Emma Samuelsson - 20 april 2013 13:45


Asså oj oj.. var i ridhuset idag. Kom nyss hem.. och jag säger bara 1 sak, lätt 1 m hoppare eller? Vi hoppade högst 1 m. Altså mig b-ponny är så grym så jag svimmar. Han varken rev eller stannade, utan klara det på första försöket! Underbart duktig...

Av Emma Samuelsson - 19 april 2013 21:28

Hej hej. Kom hem för ett tag sen, ja, ni vill inte veta, men jag kom sist på bowlingen. Haha jaja, sånt är livet!  Sen åkte vi och åt på pizzeria, mumma. Satt mest och skratta tror jag   När jag kom hem, gick jag ut & åkte lite skateboard. Imorgo...

Av Emma Samuelsson - 19 april 2013 15:53

Nu ska vi till Malung & bowla! Wiho, ska försöka blogga så mycket som möjligt under kvällen!...

Ovido - Quiz & Flashcards