emmaasamuelsson

Alla inlägg under september 2012

Av Emma Samuelsson - 30 september 2012 21:13

Andrea gjorde en ny header till mej. Tack Andrea! :)

 

Av Emma Samuelsson - 30 september 2012 20:50

Hoppade hemma hos Anna på banan idag! Andrea var fotograf, 1 HEL J*VLA METER HOPPADE VI!!

Jag har nått mit mål! INNAN JAG FYLLT 12!! AWESOME!

Jag bara njuter, av det, andrea tack för hjälpen!

Just nu skypar jag med Andrea, är så sjukt glad!

Imorgon blire dressyr träning, bytt grupp, jue, imorgon, det kanske bara är vi 2 imorgon, goooet, altså jag och Andrea!  <3

bilder kommer upp sen, från, fail, till, rätt!


   Asså igga minen, men jag sa typ "oooogmyygaaash"

Av Emma Samuelsson - 30 september 2012 11:30

Det var en grym dag/kväll igår med bästa vänner. 

Maja, Oliver, Emil,Tilde och Jag.  Vi 3 tjejer satt först i badhuset och kollade på när dom badade, Emil och Olly altså. 

Sen gick vi 3 och åt på brogrillen, sen kom dom. Sen drog vi hem till Maja, sen fastnade vi där hela kvällen och myste framför tv:n. Ca halv 9 kom jag hem. Tilde skulle åka hem med 8 bussen så annars kom hon inte hem. Så det var riktigt skojj, nu ska jag äta lite, sen ska jag göra i ordning vid Stallet, sen ska jag kke åka till vansbro ingen och vara med Maja,Tilde och Ella.

Vi får se hur dagen ser ut. 

 

   

Av Emma Samuelsson - 30 september 2012 11:14

Har du gjort Galoppombyten i varannat eller var tredje steg med Knubbe?

Nej det har jag inte. Han är inte så haj på det här med byten, men jag tränar på det. 

 

Vad är det högsta du hoppat?

Jag har hoppat 85-90!

 

Hur många gånger i veckan rider du?

Jag rider ca 5-6 gånger i veckan då Knubbe måste få motion. 

 

Kan Knubbe skänkelvikning? isåfall har du lärt honom det?

Knubbe kan skänkelvikning i skritt. Lite i trav.Japp, det är jag som lärt honom.

 

Är Knubbe din egna första ponny? Eller har du haft foder/egen förut?

Japp, Knube är min första egna ponny. Jag har inte haft en förut. Vi har köpt han, så jag har han inte på foder eller något, utan han är min första söta lillskit   

 

Hur kan du vara så bäst sis?

Jolina, det är du som är det! <3

 

När ska vi rida igen?

När som helst!!

 

Vilka bloggar läser du?

Mycket hästbloggar, Årkar inte skriva alla! :-p

 

(random fråga nu bara)

Kan du lägga ut bilder på Dennis när han var liten? xD

Haha jag kan maila några sen   

 

 

                         Det var lite svar, hoppas ni är nöjda!

Av Emma Samuelsson - 30 september 2012 11:01

Svaren kommer inte i video endå. Det kommer skrivas, här och nu!

Let's go..


Bästis? 

Annie, Jolina, Maja, Tilde, många!

 

Kille?

ingen just nu!

 

Favorit ponny viRidskolan?

Ryssen, Rabalder, Solis!

 

Favorit Mat?

Mycket olika! kött, potatisgratäng, tacos, PANNKAKA, VÅFFLA! mycket gött!

 

Favorit färg?

Blå, orange, lila, svart, vit finns massa fint!

 

Favorit mönster?

???

 

Vilket ben stoppar du i byxorna först?

Höger!

 

Vilken arm stoppar du i tröjan först?

Det är faktiskt olika!

 

Favorit godis?

Mycket gött godis!

 

Favorit ridlärare (Karin - Nan?)

Det är nog Nan, men jag killar Karin också! Men just nu rider jag ju bara för Nan!

 

                                                        Det var lite frågor, mer svar kommer senare, kanske tar jag dom i video?

 

 

 

 

Av Emma Samuelsson - 30 september 2012 10:57

Tycker ni ska kolla in min bästa kompis blogg. Hon är en söt liten hästmänniska, som skriver om allt! 

KOLLA,!

hon fick en länk för hon ställde 10 frågor i min frågestund! 

http://ponnytjejenannie.blogg.se/ tryck på länken så kommer du in på hennes blogg.

 

Av Emma Samuelsson - 28 september 2012 18:05

Dagen har varit ganska jobbig.. vi har ju somsagt tagit på våran älskade Adde (hund) :'( Tråkigt.. men då slapp han lida!

Tändt lyckor hemma här.. han ligger ner grävd hemma! Kommer aldrig glömma älskling <3

Mycket gråt i skolan.. men det blir bra ska ni se!

Rasmus sover nog möjligen här inatt. Ska äta Tacos med familj, ta en mys kväll med dom! Kanske drar ut på byn med goa vänner<3

bloggar mer sen om jag har lust!

 




Ovido - Quiz & Flashcards