emmaasamuelsson

Alla inlägg under maj 2012

Av Emma Samuelsson - 31 maj 2012 13:45

era frågor står och ruttnar! 

Rubriken xd

Av Emma Samuelsson - 31 maj 2012 13:27

slutade 11.30 idag (y) Riktigt skönt !

Hade en lektion. Sen spelade vi kort och gjorde vad vi ville inne   sen åt vi. Sen fortsätte med vad vi ville och Jag, Michelle, Nora och Emilia vi spelade kort. Riktigt skön dag!

Ikväll blire källarn    

Just nu sitter jag med broder Dennis och nördar framför varsin dator. Lyssnar på musik och käkar flingor och har skojj!

can't belive it!

 

Av Emma Samuelsson - 31 maj 2012 08:41

Hoppträningen på Rabalder gick åt skogen igår.. Ska endå inte ge upp! 

Vi red ute på Terrängbanan och hoppade lite pyramider och vanliga hinder och lite annat. 

Rabalder vägra och höll på som han inte brukar göra.. Jag hade för dåligt med fart... Vissa hopp gick sjukt bra men dom andra kunde ju dra åt skogen. KUL! sista hoppträningen och den gick åt satan...Men Men!

Det är fortfarande min älsklingsfavorit även om det gick dåligt'  

Efter att jag hade ryktat klart han osv då skulle jag tu ut han i hagen typ långt bort vid stora utebanan där dom andra red. Brevid i en annan hage gick han.

Då stannade vi och kollade på dom andra lite, och han stog och myste mot mig lutade sig lite, sov lite ♥

Underbart grym/mysig ponny       

Av Emma Samuelsson - 30 maj 2012 09:38

först sen är det skola... Ska borra ennuengång -.- 

har match mot lärarna på våran idrotts lektion idag. Sen ta en fika vid skolan sen hem och göra i ordning för hoppträning på Rabalder eller Ryssen. Egentligen så är det övernattning i skolan inatt för 2-4 så egentligen skulle jag sovit där men kommer hem så sent från hoppträningen   

Men men.. Försöker slänga hit ett inlägg efter skolan om jag hinner.  'GAAAW!

     

Av Emma Samuelsson - 29 maj 2012 21:03

Säger godnatt nu! måste lägga mig tidigt ikväll. skola imorrn. God natt :)  

Av Emma Samuelsson - 29 maj 2012 15:24

no life!

just nu sitter jag och typ kollar på ponny och massa fail filmer på hästar på Youtube och kollar bloggar o.s.v

idag har jag ingen aning om vad jag ska göra ? tråååååååååååååååk liv! nu längtar jag tills helgen och hoppas på  att jag kan få hem en underbar ponny som kommer göra allt så fett mycket bättre  

Idag, snacka med Mammsen .. 

Hoppas vi åker i helgen.. Ska nog ta en sväng på tityo någon dag. Måste hem till Helen och Stefan och fixa stallä och stäng hage, (järna mål ;) ) så då känner man liksom läntan, så ska ringa stefan eller Helen och fråga när vi ska göra nåt av.!  <3kommeeeeeeeeeeeeeeer bliiiiiii så glad :-* lille fläck nöt ;-*

om han har så där lång päls ska vi nog kilppa/raka av han om han inte fäller i sommar då.          

Av Emma Samuelsson - 29 maj 2012 13:31

Ingen skola för mig idag... hade ont i magen imorse.. :/

Måste försöka ta mig dit imorgon! "tror" att det är sista hoppträningen så måste slaka mig dit! Rabalder eller Ryssen!

Vilken spelar iiingenroll! båda är lika grymma! fast Ryssen han tycker inte om att hoppa lika mycket som Rabalder gör ;) 

Ryssen ska vägra  

1 kommentar och det kommer en/flera vbloggar!? 

damp xd  

Ovido - Quiz & Flashcards