emmaasamuelsson

Alla inlägg under juli 2012

Av Emma Samuelsson - 31 juli 2012 21:58

Med Gracie!

Vad är inte kul en sån gär kväll som denna ? ;)

 




 

Av Emma Samuelsson - 31 juli 2012 20:49

Jepp Jepp, she doe!

Det gick värkligen jätte bra för Gracie att rida Knubbe. Vi busade på vägen till åkern och hem. Jag red ju tityo.

Knubbe var lydig. Hon tog lite små skutt, typ 30 cm. Jag övade mest på att galoppera på lille tityo. Det gick faktist jätte bra! Red ju barbacka jag! Häääärligt! Hoppade det lilla hindret på 30 cm, kanske 4 gånger, Annars tränade jag lite på galopp fattningarna!

Dagen har varit gelt okej! Just nu så sitter jag och Gracie och lyssnar på musik dricker cola och käkar pringels chips. Heeelt Okej!

Nu ska vi fortsätta med att nörda framför varsin dator och tare lungt bara! 

 

 

 

 

 


 

 

Av Emma Samuelsson - 31 juli 2012 13:35

Jeans : Cubus! Kofta: ingen aning! 




 


Av Emma Samuelsson - 31 juli 2012 12:33

Lille Gracie är på väg hit.   

Vi hittar väl på nåt tok. 

 

 

 

 


 

 

 

 

Av Emma Samuelsson - 31 juli 2012 12:19

Har jag haft en grym Ponny med Namn björksta No'grann. Kallas Knubbe)

Han har blivit världens UNDERBARASTE ponny!

Han är inte den bråkiga/busiga Knubbe som ni läst/sett i andra inlägg" Han är just nu en awesome ponny!

Min ögon-sten! Han gör mig så SJUKT glad!

 

Vi kommer ärligt talat! Bara ha kul ute på tävlings barnorna! Vi kommer kämpa! Men det kommer gå ut på att jag ska ha kul! 

 

 

Emma & Knubbe! Varsegod och rid....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Emma Samuelsson - 31 juli 2012 12:15

Känner att det är mycket bättre/roligare att ha en egen blogg!

Kommer nog blogga på threeriders lite då och då så mycket jag årkar. Men kommer tänka mest på denna blogg tror jag! Ni fårf gå in och läsa där vad som hänt och lite så. Årkar inte direkt skriva om här! 

 

Det jag kan säga... säger jag i nästa inlägg!..

 

 

Av Emma Samuelsson - 23 juli 2012 23:06

Tycker ni går in och kollar på den NU!

Kommer tyvärr inte blogga här. Men kommer ha kvar denna blogg. Känner värkligen för att ha dom med girlsen!

Kommer fortsätta när vi har lite uppehåll där om det blir något av med det  


http://threeriders.bloggplatsen.se/ http://threeriders.bloggplatsen.se/ http://threeriders.bloggplatsen.se/   http://threeriders.bloggplatsen.se/http://threeriders.bloggplatsen.se/

 

Av Emma Samuelsson - 23 juli 2012 21:19

Har vart vid Knubbe och Andrea och haft fullt upp hela dagen. inatt så sover kusin ida här! 

ska fixa lite mer på Min, andreas och josses blogg, sen kommer det en FET länk! ses då!

 

Ovido - Quiz & Flashcards