emmaasamuelsson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma Samuelsson - 31 augusti 2012 23:26

Uhrs. Sitter här i min ensamhet och gråter.

När man får se/höra att Nellie är så ledsen över att Bellman drar till stockholm imorgon. 

Tillbaks till sin riktiga ägare Matilda..

 

Uhrs.. Jag kommer inte ens kunna förklara, tänka mig en stund av allt som kommer hända om ca 2-3-4 år... 

Knubbe! Mitt söta, underbara.. Helt klart mitt allt! När jag kommer få lämna honom, sälja han... 

inte leva livet med den bästa ponnyn jag någonsin kännt! 

 

Knubbe är en speciell ponny! Han är inte som alla andra! He is the best!

Jag kommer tänka så nå extremt POSITIVT de år jag kommer leva med honom! 

Se honom VARENDA dag! Gråta av gläde! Altså shitt! Ponnyn ä min! Min alderles EGNA ponny!

 Livet kan va bra underbart ibland! 

Men sålänge jag har min bästavän lever jag bara grymt! 

Sure! nån gång kan saker hända, men då vet jag att han finns där. Men tru, it comes true- det kanske inte är så lätt endå!

Knubbe kommer alltid stå där, där vid min sida! Vi kommer kämpa, när det händer - Leverera! 

Tävlingar-Träningar! Vilket som!

Just nu är det vi 2! 

 

Lever livet, bloggar om min grymt underbara ponny! Spenderar varje dag med honom ! Det mitt lilla liv går ut på ! 

Puss - kram  

 

 

Av Emma Samuelsson - 31 augusti 2012 21:24

Du är stark Nellie! 

Du har haft jobbig historia framför dig! 

Ridsporten är inte så lätt! Det gällar vara stark inom sig, precis som du! 

Du är sjukt stark inom dig tjejen! Men vi alla vet att det är riktigt svårt när man får såna "idiotiska" kommentarer från ponny mammor, domare m.m.! 

Men Nellie! Du har kämpat dig igenom din resa med Bellman! Tävlingar har varit tuffa, en sån stark ponny, med dig på! Själv är du stark! Jag är så ENORMT tacksam över dig Nellie! Det är just starka Nellie Berntsson som hjälpt mig inom ridsporten! 

Vissa av mina vänner tycker att du rider som en "apa" Men serri" Jag tycker att din sits är normalt fin!

Oftast säger som att du rider som en apa på bellman! Skriver inte för att gö dig ledsen men säger som det är. 

Det är inte jag som sagt det, utan dom! 

Men, seriöst så, skulle dom sätta sig på Bellmans rygg, då kanske det inte vore så hemskt lätt att rida sitt "bästa"! 

Jag vet och förstår nog dina känslor Nellie! Och jag lovar dig! Vad som en händer kommer lille jag finnas för dig, stötta, peppa, peppa, peppa och såvidare peppa! 

Emma kommer ALLTID att stå vid din sida, inte nå jäkla haters! 

Dom kan heltklart dra! Du är en grym tjej! 


Hoppas du förstår mig Nellie, och hoppas att du kan läsa detta! 

+ att om mina vänner som läser min blogg och ser detta nu ska ringa,sms snacka med mig och sura på mej bara för att jag skrev så snällt det gick om nellie, då kommer jag skita i det! 

Fatta, nellie hare nog inte så lätt eftersom att hennes grymma å älskade bellman åker imorgon! 

SKÅDA, FÖRSTÅ!

Nellie ditt hjärta har ett stort guld! Att komma 5 i SM med en så het, å stark ponny är grymt! 

Du har värkligen kämpat nellie, tänk positivt och se framemot framtiden. 

Du har ju ensålänge en b-ponny kvar, Stella! Men sen lovar jag dig att du och Elvis kommer vara grymma på tävlings banan! Och såklart du å becki!


Jag är liksom ingen direkt förebild av dig men shitt! Du är helt grym tjejen! 


You know ! 


 


Hel grymma!


  Tävlat SM, Kom 5A! 


 

And that whas AMAZING!


  Styrke hjärtan till er!   


Av Emma Samuelsson - 31 augusti 2012 18:06

Tjenare! Skolan gick bra! Vi var ute i skogen bara, och sen hade vi slöjd.

Träffade Maja och massa andra. Gött! 

Sen skolan har jag mest häng med Louise! 

Just nu lyssnar jag på musik, ska gå ut lite. 

Altså, sjukt men har ingen ridlust allt idag.. gaah, ska fråga nån om nån har lust att rida. Knubbe vilade igår så.. 

imorgon ska jag rida lite lungt och hoppa lite smått.

ikväll blire pizza käk. 

 

 

 

 

Av Emma Samuelsson - 30 augusti 2012 21:52

Länge länge... Livet, love, all love!

Jaop, just nu är singel. Damn, livet är inte lätt ensam. Men ibland äre sjukt skönt att va singel, mer chans att ragga andra boys, but sry guys,  you need style if you want me! Sorry :/

 

i 5 månader har jag drivit denna blogg. Bytt då och då emellan. Men aop, jag är inte den Emma jag var förut. 

"min pappa kom nu" mouhahah! Just precis what he do"E!

 

Nej men seriöst nu "Emma"!

This is the best in my life + Knubbe + family and friends! Thats my all, and my animal i mean my cats. Berta & Simba!

Knubbe är min "STORA" kärlek just nu, ofcorse är jag inte tsm med min ponny! Men det är lungt om ni ingen känner för mej. 

Jag har knubbe. That it! 

 

i don't know i think that lova... that not my style? 

Eller jo men ggggah fatta gräjjen boys!

 

Punkt slut.

 

 April!

 

 

  Augusti - September! 

Av Emma Samuelsson - 30 augusti 2012 21:45

Hehe ja. Uppdateringen är ju inte på topp. Men lovar, im gonna doing everything i can!

Var till Knubbe mockade, gav honom kvällsmat. 

Just nu spelas grym musik i lurarna! 

imorgon sista skoldagen innan helg. Håller på att fixa inbjudningar till mitt övernattnings party. 

Fyller år på söndag. 

 

Ofcors is this the awesome song..

 

 

And next is love Dp!

k

Av Emma Samuelsson - 30 augusti 2012 19:03

är vi knubbe, såpass ni vet jag lever.
mer blgning hemma!

Mat

Av Emma Samuelsson - 30 augusti 2012 17:22

Skolan gick bra. Emilia följe med mej hem. Just nu äter vi våfflor, hare gooooet! 

Bloggar mer sen!

 


  

Av Emma Samuelsson - 30 augusti 2012 08:34

Damn, killar kan gå mig på närverna ibland.  Whow! Nästa år då jag kommer upp i den större skolan ska dom allt få se! Jag klarar allt med min bästis "Annie!   

 

Nu är det en ny dag. Nya förväntnigar, 3 dagar kvar tills lille jag fyller år. 

i skolan kommer det väl inte hända nåt speciellt ? Outfiten idag är, so easy! 

Årkar inte gå in jeans, liksom inget nödvändigt av dem. 

Men aop, svarta mjukis byxor, En grå huvtröjja, typ så jao!

 

Bloggar mer efter skolan. 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards